nedelja, 15. junij 2008

ŠE ENA NOVA PRIJATELJICA?

Sploh ne vem, kje naj začnem. Tega, da je za mano res zelo zelo naporen teden, mi verjetno ni treba posebej povdarjati. Ustavil se bom samo pri minulem vikendu.

Včeraj sem spremljal Iris na snemanju videospota za njeno povsem novo pesem. Ja, bil sem prvič prisoten na tovrstnem snemanju od začetka pa čisto do konca snemalnega dne. Zanimivo, ni kaj. To je njen prvi videospot in lahko rečem, da je glede na to, da za njo še ni veliko kilometrine v tovrstnem biznisu, zares prava profesionalka. In punci se vidi, da je plesalka že vrsto let, kar pa se bo dalo opaziti tudi v samem spotu. Zelo se ga veselim. Hja, snemanje je trajalo ves dan, tako da sem potem iz Celja letel direktno v Slivno nad Vačami, kamor pa sem moral Saški pravočasno dostaviti baterijo za mikrofon. Prispel točno 5 minutk, preden je morala na oder. Ampak še vedno pravočasno.

Nastop je bil prva liga, res! S Sabinko sva se blazno zabavala, Miha je - kot ponavadi - skrbel za to, da je bil zvok tak, kakršen mora biti, Saška pa je bila tako dobro razpoložena, kot že dolgo ne. In to se je zelo dobro opazilo. Kljub dežju, blatu in +4°C se je pelo in plesalo kot za stavo. V postelji sem se znašel ob 4h zjutraj, 3 ure kasneje pa že bil na poti proti Posavju.

Ja, uganili ste! K Smeškotu! Rabil sem nekaj smeha, nekaj dobre volje, nekaj sprostitve, ker sem bil že res popolnoma brez energije. In kadar je situacija pri meni tako klavrna, je Smeško pravi naslov zame. Šla sva k mami Danči na kavo, skupaj smo pogledali fotke z našega izleta v Verono, potem pa mama Danča v službo (uboga revica se zdaj vozi na Log), midva pa k njemu. In spoznal sem njegovo LARO.

In se skoraj zaljubil. Kako majhno, nebogljeno in ljubko bitje je to. Sploh ne najdem besed, da bi jo lahko opisal, zato prilagam foto dokumentacijo ;-) Ko sva skušala navezati prvi stik, je še bila malce boječa, a se je moje prisotnosti hitro navadila in me vzela za svojega. Ima čisto kratke nožice in z mojim prijateljem sva se dodobra nasmejala, ko je tekla za kurami in jih skušala ujeti. Ampak zamislite si- kokoši so zaenkrat še hitrejše od Lare. Lara pa je vztrajna. Zdaj je preganjala eno, zdaj drugo. Kokoši pa čisto zmedene :-) To bi prav moral posneti... No, ampak četudi bi posnel, potem ne bi znal objaviti, tako da.... Predstavljajte si ;-)
In potem me je Smeško presenetil z vrečo ob zori nabranih češenj. Joj, kako obožujem češnje... In Laro. In Eriko Žnidaršič :-) Skratka, hvala TI za prečudovito dopoldne, čestitke za zmago na tekmi in........ res mi veliko pomeniš!

Dragi naši, jutri odhajam na dopust. V domovino se vračam konec tedna in prepričan sem, da bom takrat imel o čem pisati. Bodite pridni ter radi in lepo se imejte.
Pa pa
DeJkO D.

Št. komentarjev: 4:

Ob 15. junij 2008 ob 22:15, Blogger **SL**Anika pravi ...

Joj, jaz bi tudi to kepico sreče crkljala. Joj kako je lepo bitje. Pa zakaj se vedno zaljubimo v take kepice, potem nas pa zasvojijo in nas preprosto izkoriščajo s tistimi lepimi očkami!?

Za Dejkota že vem, da ima rad take lušne kosmatinčke, zate Smeško pa mi je to sedaj bila najlepša potrditev, kakšen človek si. Saj kdor ima rad živali, ima rad vsa bitja.

Tole vama pošteno zavidam in ko bo Uroš to videl bo čist podivjal. Sicer pa ima svojo Tajo. Od danes popoldan ji je dolžan še pošteno česanje, tak da se me naj pazi.

Pravi cukrči ste res in tale dan ste zares uživali. Dejko ti pa naslenjič takšne obiske malo bolj obširno najavi. Jaz bi samo božala kužeka!!!!!!!!!

Lp

Anika

 
Ob 15. junij 2008 ob 22:19, Blogger **SL**Anika pravi ...

Ja, srečno pot in čudoviti teden ob morju ti res iz srca želim in privoščim. Le kdo si ga pa ta trenutek najbolj zaslući, če ne ti?

Pa Saška in Miha tudi verjetno.

Lp

Anika

 
Ob 15. junij 2008 ob 22:29, Blogger **SL**Anika pravi ...

Dejko pa ne pozabi konec tedna, na poti domov, na avtoštop pobrati še SONČKA za vse nas, ki te bomo čakali v teh deževnih dneh tu v domovini!!!!!

Lp

Anika

 
Ob 20. junij 2008 ob 13:44, Blogger Saša Lendero pravi ...

Dejko, uŽIIIIIVIIIII še za nas!


CMOOOKKK!!!!

S.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov