sreda, 2. julij 2008

ČISTO POSEBEN DAN

Koliko različnih naslovov mi je rojilo po glavi, preden sem se odločil za tega... Poročni dan, Poročna priča, Ponosen na svojo nevesto, Hvaležen za povabilo, Častno sobotno delo, ipd. Pa sem se odločil za ČISTO POSEBEN DAN. Ker je bil to res. Vsak dan se ne doživi poroke. Niti ne vsako leto. No, vsaj ne tako od blizu.
Ko me je Anja že februarja povabila na poroko in me vprašala, če bi bil pripravljen biti njena priča, se niti zavedal nisem, kakšno odgovornost sem s svojim pritrdilnim odgovorom pravzaprav prevzel nase.

V soboto sem se tako že pri izboru primernih oblačil potrudil bolj, kot če bi šel samo v službo ali na nastop. Ob 13h grem še po svojo drago spremljevalko Ines, potem pa k nevesti. Kot njena priča sem bil zadolžen tudi za njeno zunanjo podobo, zato sem se trudil biti vsak trenutek ob njej. Neverjetno, kako se je iz minute v minute spreminjala v najlepšo princesko na zemeljski obli. Make-up, pričeska, tiara, čudovita ogrlica, skrbno izbrana obleka in čevlji.
Svatje so se pričeli zbirati na dvorišču pred hišo, fotograf je prispel, nevestin avto tudi, prav tako muzikant in temperatura je pričela močno naraščati. Anja je komaj čakala trenutek, ko bo stopila pred svate. Ne morem vam opisati njenega srečnega izraza na obrazu pred tem velikim korakom...

In končno napoči tisti trenutek. Svatje so zbrani, stopim iz hiše, za menoj pa prelepa nevesta. Njen izbranec Robi komaj zadržuje solze sreče. Podari ji prečudovit šopek, izmenjata si poljubček, pozdravita svoje goste in skupaj nazdravimo. Nevestin avto je že bil pripravljen na odhod, zato jo pospremim do avta, ji pomagam vanj, prisedeva tudi midva z Ines in poročna karavana se odpravi proti Laškem. Prvi v koloni so bili muzikantje, nato ženin s svojo pričo, tretji smo vozili mi. Svoji nevesti sem priskrbel pravi luksuz -imela je namreč svojo voznico, in sicer našo Sabinko (direktorico Lendero & Co.), nevesta pa je bila občudovana v prečudovitem lično in cart okrašenem srebrnem Audiju A8.

Ampak trenutki, ko sem lahko Anjo imenoval "moja" nevesta so se hitro iztekali. V Laškem smo se skupaj s hosteso Zdravilišča Laško sprehodili do tamkajšnjega parka, kjer nas je že pričakal matičar in zares lepo okrašeno okolje, kjer se je zgodil obred. Anje in Robija sploh ne sprašujte, o čem je bilo govora na samem obredu, ker se spomnita samo izmenjave prstanov in prav nobenih besed. Po njunih DA je sledilo fotografiranje, šampanjec, pa beli balončki želja ter kupi čestitk in prijaznih besed.

Poročno slavje je potekalo v Gostišču Bezgovšek, kjer pa sem moral še vsaj do polnoči skrbno čuvati nevestin šopek, da mi ga slučajno kdo ne ukrade. Do polnoči sem se na ta šopek tudi malo navezal in mi kar ni in ni bilo vseeno, ko sem moral šopek spet predati nevesti, da ga je le-ta vrgla čez ramo... In ujela ga je Ines. Ampak ne moja Ines, pač pa Anjina prijateljica, ki si je šopka tudi močno želela, zato smo ji ga tudi iz srca privoščili.

Draga Anja in Robi, verjemita, da sem se zares trudil po svojih najboljših močeh. V veselje in v čast mi je bilo. In naj vama tudi v imenu Fan Cluba Saške Lendero zaželim vse dobro v vajinem zakonu.

Št. komentarjev: 4:

Ob 2. julij 2008 ob 10:06, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

Živjo!
..iskrene čestitke tudi v mojem imenu.
..ljubezen je vsekakor zelo pomembna, če pa jo okronata še s poroko to pomeni, da je le ta iskrena.
VSE DOBRO V ZAKONU..

 
Ob 2. julij 2008 ob 11:14, Blogger **SL**Anika pravi ...

Vau, kak ste bili lušni. Prav lušten paket prvih 4 na poroki. A veš Dejko, da ti pa roza kravata tako paše, da se te kar ne morem nagledat. Ja ker je roza in kar spomneš me na mojga možeka, ki je zadnje čase zelo rad v roza barvi. Takšno podobno kravato ima tudi sam. No roza kravate ima kar tri.

Po tvojem opisu sodeč ste se imeli čudovito in ponosna sem nate, da si to častno poslantvo prevzel s takšno popolno odgovornostjo, ki sem jo na svoji poroki tudi sama želela od prič in bilo je prav tako popolno vse, kot sva si zamislila.

Pa prav tako v lepem idiličnem okolju, v najlepši naravni poročni dvorani v parku Zdravilišča Laško, kjer dajejo res veliko na profesionalnost. Si mi kar precej nostalgije prebudil veš. Uroš bo pa tole še prebral in verjamem, da se bo strinjal s tvojima mladoporočencema, da se tudi midva nisva nič spomnila govora, kar je upravičeno, saj tisti dan ima poplava čustev neverjetno moč in prav zaradi tega je poročni dan tisti edinstveni in poseben dan. Ko ga doživiš si kot prerojen. In potem lažje stopiš tisti korak v zakon. In v zakonu je prav luštno.

In verjamem, da bo tudi Anji in Robiju, drugače se pa lahko vedno zatečeta po nasvet in tolažbo k svojima čudovitima pričama. Ja Dejko tvoje poslantvo se v soboto ni končalo, sedaj bo trajalo vso njuno zvezo v življenju. Ampak ti zmoreš vse in tudi to ti ne bo v oviro, prej nasprotno. Si pravi prijatelj, ki mu gre zaupati in to zagotovo drži. Zakaj te prej nisem poznala, bi bi sedaj že drugič priča?!

Sam moram ti pa priznati, da bi bil pa za ženina tudi zelo, zelo lep.

Ob tej priložnosti pa seveda še iskrene čestitke mladoporočencema.

Draga Anja in Robi!

V soboto sta stopila v obdobje bombažne obletnice poroke in do nje vaju že loči manj kot eno leto.

Srečen, ljubeč, predvsem pa poln zaupanja in toplih besed varen zakon. Ne pozabita, da pomembne so besede v zakonu in iskren pogovor. Vse ostalo se potem lepo izteče.

Anika

 
Ob 4. julij 2008 ob 09:41, Anonymous Anonimni pravi ...

Draga moja priča, res si bil priča in pol... boljše si ne bi mogla želeti... hvala ti še enkrat.

V glavnem, da ne bom preveč dolgovezila... hvala ti za vse, tudi po tvojih zaslugah je bila najina poroka res sanjska.

Poljubček,

mladoporočenca

 
Ob 4. julij 2008 ob 09:45, Anonymous Anonimni pravi ...

Resnično sem bil presenečen in presrečen, da je bila ženina priča tako čudovita oseba s tako pozornostjo do nje, da mi je bilo v srcu res toplo in prijetno, bil sem full ponosen. Dejan, iz srca TI HVALA za vse, prepričan sem da brez tebe najina poroka ne bi bila SANJSKA. Vse je bilo prečudovito in prekrasno, da ni besede, ki bi opisala takšne lepe poroke. Nikoli v življenju ne bom pozabil tega, vedno te bom nosil v spominu ob mojem srcu.

HVALA TI

ROBI

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov