sreda, 29. oktober 2008

CD plošča ... še malo

.. Bliža se novo leto. Bliža se Božič. Bliža se moj rojstni dan.. predvsem in tudi najbližje pa je izid Saškine nove CD plošče.
Vsi, Saša.. jo že ZELOOOO nestrpno pričakujemo. verjamem, da jo nestrpno pričakuješ tudi sama.. ter vsa tvoja ekipa.. in verjemi.. ne bi nam mogla dati lepšega darila, kot izid nove plošče, za katero vemo, da je v njej kanček tebe. Kanček tvojega truda, smeha in žalosti. Le tako nas razveseliš za praznike in nam podariš najlepše darilo, kar ga premoreš. Tvoj nasmeh in tebe srečno ter zadovoljno, ker vemo, da bo plošča prav tako uspešna kot Ne grem na kolena :)
.. za spodbudo pa želim, da prebereš nekaj besed, povedi drugih tvojih fanov, ki so ti pisali v knjigo gosto in morda nisi imela časa vseh prebrati...
  • ZDRAVO SAŠKA! JAZ IN MOJ 4 LETNI SIN TE ZELO RADA POSLUŠAVA.KADAR DAM CD V RADIO ME VEDNO VPRAŠA: A JE TO MOJA SAŠKA. POTEM PA GA VPRAŠAM KATERO PESEM NAJ DAM .PA MI ODGOVORI NE GREM NA KOLENA.ALI MI LAHKO PROSIM POŠLJEŠ PLAKAT ALI PA KARTICO S TVOJIM PODPISOM.
    VESNA & KLEMEN
  • ŽIVJO SAŠA!V TEH DNEH SEM IZGUBILA MENI ZELO DRAGO OSEBO.TVOJE PESEM "NA NOGAH STOJE BOM PREBOLELA"MI PIŠE BESEDE MOČI IN UPANJA V SRCE.ŠE ČEZ MNOGA LETA ME BO TA PESEM SPREMLJALA KOT SPOMIN NA TA ČAS,KO SEM IZGUBILA NEKOGA,KI MI JE KAKOR ZVEZDA SVETIL NA POTI ŽIVLJENJA,VRJETNO NITI NE SLUTIŠ KAJ MI PODARJA TVOJA PESEM.HVALA TI SAŠA............TUDI JAZ BOM NA NOGAH STOJE PREBOLELA IN NE BOM POKAZALA KAKO ME BOLI..........NAJ BOLI V TEMI.........SAŠA RADA TE IMAM IN NESKONČNO SEM TI HVALEŽNA ZA TVOJE PESMI........OBJEM OD URŠE
  • Živjo Saša! Jaz sem Alma stara sem 11let in se veselim tvjihnastopov in te imam zelo rada.

Ampak to so le 3 vpisi, ki se mi zdijo zelo... lepi...
... kot vidiš te vsi podpiramo.. vedno se lahko zaneseš na nas...
.. Se slišimo kmalu:)*****






Št. komentarjev: 1:

Ob 22. november 2008 ob 20:04, Blogger Saša Lendero pravi ...

Lepo si napisala in lepo fotkico si tudi izbrala. Vse vidim, vse preberem...

Cmok
S.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov