torek, 7. oktober 2008

ŠE TRIKRAT SPIM...

Še trikrat spim in potem se popolnoma odklopim od sveta za natanko 2 dneva. To bosta prva dneva od meseca aprila, ko bom zares popolnoma prost. Izklopil bom telefon, ugasnil računalnik in pobegnil na obalo po energijo. In seveda ne sam, ne, ne!!! Tistemu, ki pa mi bo delal družbo, pa sem pripravil še lepo presenečenje in komaj čakam, da vidim njegov izraz na obrazu...

Za mano je zares toliko dokaj uspešno opravljenega dela, da si dva dni počitka res zaslužim. Priznam, da sem v zadnjih dveh tednih dal blog malce ob stran, vendar sem bil zares zelo zelo zaposlen- finiširal diplomsko, se začel pripravljati na oktobrske študentske volitve in se zaposlil tudi v Saškini pisarni kot predstavnik za stike z radijskimi in televizijskimi postajami za vseh 19 izvajalcev, ki delujejo pod okriljem agencije Lendero&Co.

Za mano pa je tudi vikend, na katerega me bodo vezali zelo mešani spomini. Sobota mi je prinesla čudovit večer, katerega sva z Luko preživela v gledališču v Celju, kjer sva si ogledala predstavo najinega prijatelja Mihe Alujeviča. V nedeljsko jutro pa me je prebudila novica o tem, da je našo sorodnico doletela nenadna huda bolezen.

Takoj zatem pa je iz Maribora prišla še tragična novica, da je naš Denis izgubil svojo veliko prijateljico, sošolko in zaupnico, še ne polnoletno Nino. Upali smo na čudež, pa se ni zgodil. V nedeljo zjutraj nas je zapustila za vedno. Dragi Denis, tudi v imenu Fan Cluba ti izrekam iskreno sožalje in ti sporočam, da te imamo radi in da smo s tabo!

Št. komentarjev: 3:

Ob 7. oktober 2008 ob 20:59, Blogger Saša Lendero pravi ...

Kolikokrat lahko ugibam, kdo gre s tabo, Dejko?

 
Ob 9. oktober 2008 ob 20:43, Blogger **SL**DeNiS pravi ...

dejko..ful ti hvala! rees! nikoli nebom pozabo tega;) hvala!

 
Ob 10. oktober 2008 ob 08:18, Blogger **SL**Anika pravi ...

Dejko, tudi midva ti želiva, da se svojem oddihu spočiješ in si napolniš novih baterij ter maksimalno uživaš, saj si to vsekakor tudi zaslužiš.

pozdravček

Ana in Uroš

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov