ponedeljek, 22. september 2008

PREOBRAZBA

jaz, ko sem bil še naravno rjavi pred preobrazbo:)





in umetno blont po preobrazbi...


No..po doooooolgem času bom tut jaz dodau spet en blog...ja...Dejko je že poročal o tem pod novicami v fan clubu, da sem bil na Lisni preobrazbi v trenutno najpopularnejšo pop skupino REBELDE. Jaz osebno jih ne poslušam ampak sem se na preobrazbo prijavl zaradi nagrade (vožnja z limuzino in druženje z junaki telenovele) in papredvsem zaradi nove izkušnje.




Pred limuzno s katero smo se vozili po Ljubljani




Ko so me poklicali, da sem izbran sem bil ful šokiran...ampak, pravi šok smo doživeli pa v ponedeljek, ko se je odvijala preobrazba! Za nas so skrbeli, kot, da bi bili prave zvezde..zares..slikali so nas na vsakem koraku, nam skoraj vse kar smo si zaželeli omogočili..in tako so tudi mene (proti moji volji!!!!samo na koncu sem popustil. haha) pri frizerju pobarvali na blont. hehehe...ni za opisat tega kako sem se takrat počutil! res! Ampak, pač zgodilo se je...prijavil sem se..zdaj nič ne morem. Moram papriznat, da sem na koncu bil z izgledom, kr zadovoljen:) ....no in prišel je dan koncerta...zjutraj nas je ekipa Lise počakala pred vhodmo v hotel Lev, kjer je bilo kakih 100-200 norih najstnic, ki so že nestrpno čakale rbd! Z ekipo smo odšli v avlo hotela, kjer smo tudi počakali člane skupine se z njimi slikali in kakšno besedo skupaj spregovorili! BILO JE NOROOOO! RES! IN PRAV VESEL SEM, DA SEM BIL DEL TE IZKUŠNJE:)



Zraven Dulce Marie, trenutno najbolj zaželeno članico skupine:)

(na sliki je tudi Edin, prav tako izbarnec Lisine preobrazbe)

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov