nedelja, 30. november 2008

pa je mimo...






...snemanje silvestrske oddaje in pa Dejkotov rojstni dan. Prvo...Saša bila si izvrstna voditeljica. Zares. V vsem kar počneš si izvrstna in tudi vloga voditeljice ti je še kako pristajala:) skratka vsi, ki niste bili na snemanju počakajte še malo in boste videli zakaj smo vsi tako navdušeni:) ...no sedaj pa drugi del bloga...Dejan vse naj naj...sicer, sem na blogu en dan bolj pozen amapk vseeno...moram ti povedat, da si najbolši vodja fan cluba! Saška je lahko vesela, da te ima, kot sem jaz vesel, da sva prijatelja. Vedno, se potrudiš, da bi ustregel vsem zato všasih pozabiš malo nase...kar pa ni vedno dobro. Vedno si v gužvi, kar je spet rezulatat tega, da imaš premalo časa zase...tako ti za rojstni dan želim VELIKOOO VEČ ČASA ZASE!!Pa veliko, sreče, zdravja ljubezni in naj se ti uresničijo vse želje...posebno tiste najbolj skrite...in pa veliko sladkih trenutkov v življenju;)

Št. komentarjev: 2:

Ob 30. november 2008 ob 14:51, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

Ja.. se kar strinjam s tabo.. Dejko morda res včasih pozabi nase in svoje želje zaradi vseh okoliščin... Dejko.. vzemi si čas tudi zase.. zaslužiš si ga.. in še enkrat.. vseeeeeee najboljše:)

 
Ob 2. december 2008 ob 22:16, Blogger Fan Club Saške Lendero pravi ...

Oooooo hvala obema, res!!! Upam, da mi bo res uspelo.

Pa pa
DeJkO D.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov