sobota, 29. november 2008

Silvestrovo minilo in Dejko, vse najboljše!


Kar ne morem pozabit na včeraj. Komaj sem prišla iz šole, že sem se pripravila za snemanje Silvestrske oddaje in kot bi mignil, že je bila ura 17. 48, jaz pa pred vhodom RTV-ja.
Tam smo se kar hitro spoznali in odšli proti tribuni, kjer smo sedeli nadaljnji 2uri in pol ter se veselili in zabavali. Saša je svojo vlogo opravila več, kot odlično in Saša vedi, da je bilo super in ni nam bilo neumno, da smo šli do Ljubljane in videli tebe in tvojo ekipo ter snemanje oddaje.
No, sedaj pa glavni del bloga, ki bi ga namenila Dejkotu.
Dejko, res da se morda včeraj nisva spoznala popolno, vendar je bilo dovolj, da sem videla, da si oseba, ki je ne bom nikoli pozabila. Si neka posebna oseba, ki je ne moreš srečat vsak dan. Vem, da se nate lahko zanesem in vem, da boš vedno naredil kar je v tvoji moči, da pomagaš vsem.. celotnemu fan clubu in osebam, ki so ti pri srcu zato te imamo tako radi. Včerajšnji dan se mi je vtisnil v spomin in vem, da ga ne bom nikoli pozabila. Zaradi tebe, Saše in vsega, kar se je pravzaprav zgodilo. Resnično upam, da se še vidimo, saj bi takšen dan v takšni družbi takoj ponovila!
Vse najboljše, Dejko!

Št. komentarjev: 4:

Ob 29. november 2008 ob 14:02, Blogger **SL**Anika pravi ...

Dejko vse najlepše iz srca tudi od naju!

Ana in Uroš

poljubček

 
Ob 30. november 2008 ob 09:12, Blogger Fan Club Saške Lendero pravi ...

Hvala, hvala, hvala!

Mojca, to je bilo pa najlepše voščilo izmed vseh prejetih! Hvala zares iz srca!

 
Ob 1. december 2008 ob 17:12, Anonymous Anonimni pravi ...

Dejko vse najboljše tudi iz moje strani!

Mojca si ti od Urške sestra?

 
Ob 2. december 2008 ob 17:51, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

Anonimni Anonimni pravi ...

Dejko vse najboljše tudi iz moje strani!

Mojca si ti od Urške sestra?

Ponedeljek, 1 december 2008 17:12


Ja sem;)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov