nedelja, 13. julij 2008

...še 2uri..


..pa odhajam v POLETNI KOŠARKAŠKI TABOR... V STRUNJAN.. .... tega bloga sem se lotila samo zato, da ne boste mislili, da sem pozabila na vas ;) ..vendar pa obljubim, da v nedeljo, ko se vrnem... vam takoj napišem kako je bilo :):) ... moram še malo pakirati stvari.. zato vam bi samo na hitro rada povedala.. ....UŽIVAJTE, RADI SE IMEJTE in VELIKOOO SE SMEJTE.. saj veste.. SMEH JE.. pol ZDRAVJA:):) ...pogrešala bom vse... to ni dvoma:):)... ...samo tisti, ki vas bom pa najbolj (tako sami veste, kdo :) )... .. pa tako veste, da se me ne boste kar tako rešili:):) ... zato pa so telefoni.. a ne? :) :P papa*****... se slišimo v nedeljo:)

Št. komentarjev: 3:

Ob 13. julij 2008 ob 19:33, Blogger Saša Lendero pravi ...

Uživaj še za nas malo!

Kiss
S.

 
Ob 14. julij 2008 ob 15:55, Blogger **SL**Smesko=) pravi ...

fajn se imej...pa upam da se ti zgodijo lepe stvari...papa*

smesko=)

 
Ob 20. julij 2008 ob 09:58, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

...hvala vama....
...ja... bilo je fenomenalno in nepozabno...
...sem uživala za vse:):)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov