četrtek, 10. julij 2008

TOOOLIKO LEPEGA...


Ja, dragi naši, toliko lepega se je zgodilo... Bil sem na Aktualu. Eno urico sem preživel v studiu, ki ga nekateri lahko samo gledajo prek spletne kamere, ali pa niti tega ne. Lahko rečem, da tiste urice prav gotovo nikoli ne bom pozabil. Vse ljudi, ki so kakorkoli povezani z Radiem Aktual, namreč zelo zelo spoštujem in cenim. Želel sem si postati del Aktualove ekipe, pa mi žal ni uspelo. Čeprav pa se preveč ne sekiram, verjemite. Res, da sem 60 minut govoril v isti mikrofon kot Martin. Res je, da sem sedel na istem stolu kot Klemen. In res je, da so me snemale iste kamere kot Desire. In to so prav gotovo dovolj tehtni razlogi, da sem lahko Črnuče zapustil vesel in z dvignjeno glavo.

Res pa je tudi, da če bi se uvrstil v naslednji krog avdicije, bi bile možnosti, da se vse te stvari v bližnji prihodnosti začnejo dogajati pogosteje, neprimerljivo večje. Ampak zdaj sem OUT. Po odločitvi strokovne komisije. No, oni že vedo....

Priznam, da sem bil danes malce razočaran, ko sem bil obveščen, da se nisem uvrstil v drugi krog. Ampak zgodilo se je še toliko stvari, in to pozitivnih, da so popolnoma zasenčile tole kratko in malce grenko Aktualovo zgodbo.

Namreč, tako kot se za prave prijatelje spodobi, me je tudi moj najboljši prijatelj spremljal na avdiciji. Tako kot jaz njega v ponedeljek. Vmes je poskrbel tudi za zares lepo presenečenje zame. Ob tem sem bil tako ganjen, moment mi je vzel dar govora in... na licu mesta se mu niti zahvalil nisem. Sicer sem kasneje nadoknadil, pa še tule izrabljam to priložnost in ti kličem: Hvala!!!

In potem sva šla na lov za stanovanjem. Po prvih dveh ogledih sva mislila, da ne bova uspešna. A v tretje gre rado, kot pravijo. Zares prijetno stanovanje, urejena okolica, v objemu narave in zelo blizu avtobusni in železniški postaji. Za zmerno ceno. Še prej si je našel tudi službo. Kako zelo sem vesel zanj!

Danes se je že preselil. Novopečeni Ljubljančan :) Priden, kot je, bo zagotovo znal izkoristiti dano priložnost in prepričan sem, da se bo dobro pri njemu kmalu začelo spreminjati v boljše. Dragi naš Smeško, tudi v imenu FC Saške Lendero ti želim vso srečo.

Služba in stanovanje za prijatelja v enem dnevu... In ves dan druženja z njim, ki mi zares ogromno pomeni. Kaj bi se potem sekiral zaradi neuspele avdicije???

In jutri bo spet nov dan. Naša Saška bo nastopila v Laškem na prireditvi Pivo in Cvetje. Komaj čakam! In tudi Smeško pride... Pridete tudi vi?

Št. komentarjev: 2:

Ob 11. julij 2008 ob 09:39, Blogger **SL**Anika pravi ...

Dejko, kakorkoli se je že odvilo, vedi bil si fantastičen. Dobil si novo izkušnjo in nove razsežnosti za življenje. Kar pa še ne pomeni, da kdaj ne boš sedel za radijskim mikrofonom. To je bila ene izmed mnogih avdicij, ki te v prihodnosti morda še čakajo. Videlo te je mnogo ljudi, kakšen drug radio in naj ti bo to veliko upanje za naprej. Sama ti želim čimveč takšnih lepih dni in kaj ni bil dovolj lep že zaradi Smeškota, ki je dobil kar si je želel? In vse to si želel zanj tudi sam, kajne?

Smeško želim ti veliko lepega in srečna sem zate, ker ti je uspelo!!!

Smo s tabo, ker te imamo radi!!!

Za oba sem tako močno, močno držala pesti in moram reči, da se je iz tega precej, če ne kar veliko dobrega izcimilo. JEEEEEEEEEEEE!

Lep dan

Anika

 
Ob 11. julij 2008 ob 16:18, Blogger **SL**Smesko=) pravi ...

dejko.....polagam ti na srce...ni vedno zmagovalec tisti, ki zmaga...mislim da si tuki ti zmagovalec...tisti moralni...in vse to, kar se je zgodilo...in ti ze sam ves kako....je razlog, da ti da novih moci....ker nisi zmagal, to se ne pomeni da te imamo ljudje okoli tebe manj radi....nasprotno...se bolj ti stojimo ob strani....in vedi....da zame..in mislim da se za koga si ti zmagovalec....zame steje samo to....se kdo strinja?.....imeti vse, nebi bilo zanimivo.....toda vedi...tuki si ti potegnil nekaj, kar so poslusalci videli...slisali....mogoce se ne takoj...toda tisti ki so te opazili, ti bodo ponudili kaj, kar bo mogoce se vecje od tega, da bi delal ob boku roberta roskarja in ekipe....nekoc se bodo vloge zamenjale in bodo oni ponosni, da lahko pocnejo nekaj, kar si pocel ti.....in te bodo obcudovali....js te ze zdej...pa ne zaradi tvojih uspehov..pac pa zaradi velicine, kakrsn si!...

mimogrede:ANIKA in ekipa...hvala vam...

smesko=)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov