torek, 8. julij 2008

Fantastičen dan....

vse skupi bi lahko naslovil tudi drugace.....lahko bi naslovil noro dober dan poln dogodivscin...ali pa tudi dez nas ne ustavi..haha....vrjetno se vam zdej cist nc ne sanja o cem bi pisal a ne?..hehe..in ko sem omenil dez se je vrjetno kerem do vas kr malce tko...obraz skrfizil...hihi....babica povedala ta izraz..hehe....

emm bil je dan ponedeljek....pa ne kot vsak ponedeljek..ponavadi smo vsi ponedeljke sovrazili ker je bilo treba it spet v sluzbo...spet obveznosti....razni posli in sele zacetek delovnega tedna...toda js sem se ga veselil....bil je dan, ko sem bil vabljen nekam, kjer sem si dolgo ze zelel...in ko sem bil majhen sem sanjal o temu....bil sem vabljen na radio....na avdicijo....wiiii.....in to na radio aktual...pa da to nebi bilo vse je z mano sel se moj najboljsi prijatelj dejan....vsi ga poznate nasga dejkota....in dan je bil popoln...ce vrjamete ali pa ne.....poslusite kako se je vse skupi odvijalo...

dobila sva se v hrastniku, kjer me je pocakal na zelezniski in sva se skupaj odpeljala proti ljubljani...se usedla v en lokalcek...a lahko naredim reklamo?.(na radiu so rekl da ne smem reklame delat, ker sem omenu pivo pa cvetje.)........hehe....no in potem sva v tistem lokalcku sedela na kavici....klepetala kot dve babnci...hihi..hja to sma pa midva..hehe....tam mi je govoril o poroki, kaksna cast mu je bila, ko je dobil nalogo biti prica nekomu izjemnemu in kr ni nasel besed kako vse opisati...bil je tko..razigran in vesel kot majhen otrok..hihi....(dejko to je bla pohvala)..haha.....potem pa sva se pocasa odpravla proti radiu.....zivcnost se je malce stopnjevala in ko sva prisla pred radio sva sam tko oba v en glas...a to je to??????...hihi....studio je tko v crnucah cist tko...kot v kaksnem skladiscu al pa kleti..nekako tako.....toda zunanji videz je vse skupi nic, kako je noter zrihtano...oz da bom po slovensko....urejeno..zelo lep studio...in tudi vsi so bili krasni.....spoznaj sem janjo novoselc, klemena radetica in pa roberta roskarja....pa se en stric je tam hodu sam si ga nisem zapomnu..haha.....medtem ko je dejko zaplaval v pogovor z janjo novoselc, sem sam odsel na preizkus.....dobil naloge in vse skupi je bilo...hm...kaj pa vem...ocenite sami....lahko si pogledate vso stvar na temu linku..me poslusate in z veseljem sprejmem kaksen komentarcek....tut kritike so dobrodosle.....

http://www.radioaktual.si/?mod=ekipa&action=oseba&id=65

skratka to je bil ta test...in po testu.....sibama midva z dejkotom proti centru mesta....sla naj bi pogledat eno stanovanje, za katero pa nisva vedela kako se zenska pise...hihi...hja lahka samo ugibate kdo je to zamocu....kdo drug ko smesko..hehe....ce sem pa zgubo cifro nooo..ne se jezit...hehe....seveda je pa medtem tako dezeval...da sva kljub dezniku bila premocena kot tista psicka ko se gresta kopat....hihi...cist premocena sva se odpravila na drug konc ljubljane, kjer sva sla geldat drugo stanovanje..hihi....mokra sva v avtu cakala zensko, ki ne pozna na uro...hihi..dogovorjena bila 21:15 a dobil smo se pa 21.45...malce je zamodila...hihi....grrrr...in ko sva videla kaksna je to stanovanje...jao jao...ste ze bili kdaj na sejmu, kjer so prodajali stole stare nekje 25 let?..pa posteljo ravno tako?...hihi...dva stola, ena boga omara...in stara postelja za ceno 300€ v hisi..z moznosto souporabe kuhinje, kopalnice in pralnega stroja...hehe..seveda za mastno doplacilo...grr...kako sva bila jezna...pa se takoj nisva znala pridet od tam nazaj....

odpeljeva se na avtocesto kjer sva vse do brezic pela....si lahko predstavljate kako je to zgledalo....nekdo ki zna peti in pa nekdo ki zraven bolj kot ne samo krici..hihi....pela sva pa vse...od saskinih pesmi do pesmi iz evrovizije...hehe....ja saske tvoje so mi ble super..;)..sem sliso ene pesmi ko jih prej kr nisem poznal in so super...se posebi duet z mihatom....;).....in to popevanje celo pot....celo urco do brezic..hihi...v brezicah sem pa dejkota pelu na kebab...in to breziski kebab..hehe....no ja....se celo dejko je reku da je fajni tko da...bom kr malce reklame naredu..pa me kr nej rozkar skensla..hihi....

skratka dan, ki si ga lahko vsak samo zeli...izpolne se ti zelja iz mladosti in vse to ob navzocnosti tvojega najboljsega prijatelja.....fantasticno res...dan, ki mi bo ostal za vedno v mojem spominu...in dan ki je bil kot iz sanj....

Dejan hvala ti

smesko=)

Št. komentarjev: 3:

Ob 8. julij 2008 ob 18:18, Blogger **SL**Anika pravi ...

Smeško, sem te spremljala na radiu in si bil super, da veš!!!! Glasovala sem zate danes cel dan!

Lp

Anika

 
Ob 8. julij 2008 ob 18:43, Blogger Unknown pravi ...

Hej, Smeško!

Včerajšnji ponedeljek je bil pa res čisto nekaj posebnega, ja.

Če povem čisto po resnici, nisem pričakoval, da boš na avdiciji tako blestel, res! Superca si bil in kar ponosen sem bil na to, da te poznam!

Res pa je, da sva oba pričakovala nekaj drugega. Vsaj kar se zunanje podobe Radia Aktual tiče. Najprej sva pomislila, da je to pač ena zgradba, ki jo sicer nameravajo rušiti (če se sama ne bo zrušila v roku pol leta). No in tega presenečenja kar nisva mogla skriti. Dobro, za radio menda ni pomembno, v kakšni zgradbi ima svoje prostore. Pomembno je, kakšen program oddaja. In Radio Aktual je prav gotovo eden tistih z boljšim. Sva z Janjo Novoselc pogledala, na katerem mestu je Aktual po poslušanosti - na 19. Kar je glede na to, da je sam radio star šele pol leta, odličen rezultat.

No, Smeškove avdicije nisem slišal v celoti, ker sem vmes tekel v solarij. In bil malce predolgo. Tako da se mi zdi, da imam danes kar malce vonja po zažganem. Sem pa tudi prodajalko v sončnem studiu prosil, če mi lahko naštima v solariju Aktual. In mi je. Tako da sem res vsega skupaj zamudil zgolj kakih 5 minutk programa... Smeško, sorry!

Ja in pustolovščina se je potem šele začela. V najhujšem nalivu midva na lov za stanovanjem, ki mu ne veva točnega naslova, kaj šele priimka. Huh, zunaj bliska, treska, midva pa med kapljicami. No, med kapljami. Na cesti pa na hektolitre vode. V avto pritečeva res čisto mokra. AMPAK RES ČISTO MOKRA!!!! Ne vem, kdo ali kaj naj se mi bolj smili- Smeško, jaz ali avto? Ojej, in potem cela mokra iščeva še naslednjo lokacijo, ja, kjer me je pa skoraj na rit vrglo, ker take optimistične ženske, kot je bila pa tista gospa, pa res še ne. Za kletni prostor (ampak bistveno slabši od Aktualovega) je gospa hotela 300 EUR na mesec + stroške. Svašta! In ko bi bil ta prostor vsaj opremljen, halo!?!?!?

HEJ, SMEŠKO!? KAJ, DA NISVA ZNALA PRIT TAKOJ OD TAM NAZAJ???? Jaz vedno znam prit od vsepovsod, tako da..... Jebemuvragce, vsega pa tut ni treba povedat ;)

Bila pa je zanimiva tudi vožnja proti Brežicam, ja. S petjem obogatena in popestrena. Kebab je bil pa res super, greva jutri spet, samo kam bližje, velja? ;)

Skratka, hvala ti za prečudovito popoldne in komaj čakam jutri... In hvala usodi, ker mi je v življenje poslala tako čudovito osebo, kot si ti.

 
Ob 8. julij 2008 ob 19:49, Blogger **SL**Smesko=) pravi ...

sj ne morem vrjet da tut osebe,ki me ne poznajo tako gledajo name...anika....super si res...in mislim da ce ne bo dejko kmalu naredu piknika s temi ljudmi ko so tle gor ga bom pa kr js organiziro..hehe...ker vas hocem spoznat...ker se mi zdi da je tle gor ena tko super klapa da kr ni res...super ste vsi res....

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov