ponedeljek, 21. julij 2008

KoNeC pOčItNiC



Živijo! Včeraj zgodaj zjutraj sem se vrnila s Strunjana, kjer sem preživela 7 ČUDOVITIH.. kaj čudovitih.. PREČUDOVITIH dni. Priznam, da me je bilo sprva malo strah kako bo in nisem želela oditi.. vendar.. sedaj skoraj nisem želela oditi:):) .. vendar sem se vrnila in upam, da se bom prihodnje leto spet lahko podala tja. .. ne bi naštevala vseh, ki sem jih tam spoznala in jih bom zeloo pogrešala rada bi jih pa le nekaj omenila. .. Aleš, Tina, Maja, Katja, Lesi, Dejan.. osebe, ki so "pazile" na nas.. ..ja, vem.. nisem omenila Alexa... njega moram prav posebej, ker zelo pogrešam, kako nas je vedno spravil v smeh.. in Alex.. držim pesti zate.. upam, da boš čim prej naredil izpite, ki so ti še ostali. ..vseh prijateljev, ki sem jih tam dobila pa res ne bi naštevala.. kaj če katerega pozabim napisati?!.. ne, potem bo lahko kakšna zamera:):) ..drugače pa.. ..KONEC JE! :( .. no, sem pa videla, da ste odprli novo rubriko: FAN CLUB NA OBISKU! .. super domislica:):) .. morda pa vas bom še jaz kdaj povabila:):).. nikoli se ne ve:):) .. morda pa kar na rojstni dan:):) .. upam, da se čim prej vidimo in lepo se imejte:) papaa*****

Št. komentarjev: 4:

Ob 21. julij 2008 ob 21:03, Blogger Fan Club Saške Lendero pravi ...

Čaw, Mojca!
A da je že 7 dni minilo? Še meni so šli tile dnevi hitro mimo, kaj šele tebi, ki si uživala.

Lepo, da si se nam spet pridružila in nam takoj poročala, kako je bilo. Se pa priporočamo še za kakšno fotko.

 
Ob 22. julij 2008 ob 11:46, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

..živjo..
... ja.. dobite fotografije:):)
.. samo, da si jih naložim na računalnik..
...sem študirala na vas:):)
... se bom potrudila, da bi šlo čim hitreje:):)

 
Ob 22. julij 2008 ob 17:57, Blogger Saša Lendero pravi ...

Mojči!

Zelo sem vesela, ker so v mojem fan clubu tudi športniki. Dejko nam nekaj obljublja športni dan, pa če bomo igrali košarko, boš igrala za nas, kajneda?

Kiss

S.

 
Ob 22. julij 2008 ob 18:13, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

..kaj.. a res?!
.. o.. ja seveda bom igrala z vami:):)
... Dejko naj samo športni dan uredi:):)
.. če boste pa seveda pridem:):)
..drugače pa pametna ideja:):)
.. in mimogrede... komaj čakam na 13.9. .. ko boste na Prevaljah.. če ne bom na morju ravno tisti čas... kar je 90% da bom takrat še doma:):)... bom pa tako kot lansko leto v 1. vrsti.. in vam lahko obljubim fotografije:):)...
******

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov