torek, 12. avgust 2008

EKSKLUZIVNA NOVICA

Za vse prave Saškine oboževalce fotki ne potrebujeta spremnega besedila, kajne?



Kaj menite?

Št. komentarjev: 9:

Ob 12. avgust 2008 ob 13:18, Blogger **SL**DeNiS pravi ...

hudoo:) saša je ful dobra! lušna je! ni kaj!

 
Ob 12. avgust 2008 ob 13:18, Blogger **SL** KaRmEn pravi ...

Kar brez besed sem ostala samo zastrmela sn se!! to je čisto nasprotje blont ampak od mene dobi same pohvale full ti paše Saša!! !!

 
Ob 12. avgust 2008 ob 13:26, Blogger Unknown pravi ...

zares ti paša samo malo se bomo morali odnavadit dlond barve samo na prvi pogled sexy res dora sprememba

 
Ob 12. avgust 2008 ob 13:33, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

Saša.. saj ne morem verjet:):)
... super, da si se odločila za spremembo:):)
... moram priznat, da ti zeloo pristoji:)
..samo še malo, da se te povsem navadimo nove:):)
Prav?:):)

 
Ob 12. avgust 2008 ob 13:39, Blogger Unknown pravi ...

Ko si mi povedala, da nisi več blondinka, sem bil res malce skeptičen glede tega, ali ti bo nova barva dejansko pristajala, ali ne.

Zdaj lahko mirno rečem, da je bil ves dvom odveč. Odlična in izredno pozitivna sprememba, priznam ;)

 
Ob 14. avgust 2008 ob 09:58, Blogger **SL**Anika pravi ...

Slovo od naše srčkane blondinke, ampak tole spremembo pa pozdravljamo z velikim navdušenjem, saj ti Saška res pristoji. Sicer pa zunanja podoba je le odsev notranje lepote, tako da si še vedno simpatična, srčna in lepa, kot si bila do sedaj.

Pomebno je le eno, da se ti sama počutiš odlično, kajne?

Lepo ti pristoji, mi pa se že veselo privajamo na novo podobo.

Pozdravček


Anika in Uroš

 
Ob 14. avgust 2008 ob 18:21, Blogger Matej pravi ...

Ja cool ane...luštna je tko al pa tko...drugace mi je pa usec tale sprememba :P

 
Ob 15. avgust 2008 ob 16:45, Blogger Aria Schranzkitty pravi ...

Uau!

Saša res si me presenetila, fuul ti paše rdeča samo mislim da si blond boljša ali pa tudi ne saj se bomo navadili... Zdaj smo malo šokirani ;)

 
Ob 19. avgust 2008 ob 21:12, Anonymous Anonimni pravi ...

ghm ghm.. no comment.. nevem.. lušno lušno:P
Lp

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov