ponedeljek, 28. julij 2008

Konnčno;)


Am .. ali je še kdo tako vesel kot jaz?!
.. DVOMIM! :):)
.. že takoj, ko je bil pod rubriko "NASTOPI" objavljen nastop Saške na Prevaljah.. sem postala srečna.. kot ne vem kaj.. sedaj pa sem opazila še nastop Saške na Ravnah na Koroškem..
29. AVGUST - Ravne na Koroškem (šotor)
13. SEPTEMBER - nastop - Prevalje (šotor)
... 2 nastopa zaporedoma in na oba 2 bom lahko šla, ker sta mi v neposredni bližini :):)
Za piko na i pa bo verjetno zraven na katerega prišel tudi Dejko.. :):)
... ALI BI BILO LAHKO ŠE BOLJE?!?!?!?!
..NE:D:D
.. upam, da se na kakšnem oglasi še kdo od vas, ki ste v fan clubu..
.. pa.. saj me vsi poznate:):)
.. tako, da lahko mirne duše stopite do mene.. pa se bomo skupaj veselili;);)
.. *****

Št. komentarjev: 1:

Ob 24. avgust 2008 ob 12:46, Anonymous Anonimni pravi ...

tudi jaz komaj čakam na ta dva nastopa1
v službi sem si že zagotovil prosto
=)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov