ponedeljek, 21. julij 2008

SREČEN ZARADI SREČE BLIŽNJEGA

Kako zelo fantastičen občutek je to!!! Ga poznate? Prav gotovo imate, drage bralke in bralci mojega bloga, v svojem krogu ljudi, ki jih imate radi, nekoga, ki ga imate radi še prav posebej. In prav gotovo ste že doživeli, da ste tega človeka lahko spremljali na njegovi poti navzgor. Opazovali ste ga, kako uživa. Kako srečen je, ko se vzpenja. In zagotovo se strinjate z menoj, da je to res lep občutek. In da tudi v sebi začutite čar prave sreče. Tiste, ki je posledica sreče bližnjega. Nebeško!

Moj najboljši prijatelj je v zelo kratkem času dobil službo. Našel stanovanje v Ljubljani. In naj vam zaupam še nekaj. Je strasten nogometaš. Žoga je zares vedno in povsod z njim. Če ne tako, konkretno, v njegovi torbi, je pa gotovo v njegovih mislih. Ko se je pred dvema tednoma odselil iz svojega domačega kraja, se je poslovil tudi od nogometnega moštva, v katerem je dolga leta igral. Vedel sem, da dolgo brez nogometa ne bo zdržal. In prav sem imel. Presenetil me je, ko mi je pokazal mejl, v katerem mu NK Olimpija sporoča, da je dobrodošel na njihovem treningu. Zdaj, ob tej uri, je prvi trening že za njim. Sicer mi je preko msn-ja posredoval kar pisno poročilo o tem, kako je bilo. Ampak četudi ga nisem mogel opazovati ob tem, ko mi je razlagal o treningu, sem si v živo predstavljal žar v njegovih očeh. Kako navdušen in vesel je! Kako srečen je, ker se lahko spet redno druži z žogo. Srečen, ja! In to je tisto, o čemer sem govoril v uvodu.

Ko je tvoj prijatelj srečen in ko je svojo srečo pripravljen deliti s teboj, ob tem pa tudi sam začutiš srečo, takrat veš, da ta prijatelj ni samo prijatelj, temveč je pravi prijatelj, s katerim te vežejo prava in iskrena čustva.

Št. komentarjev: 3:

Ob 22. julij 2008 ob 11:49, Blogger **SL**MoJcA pravi ...

a to Smeško...
... Dejko.. smao.. ti si pa res pravi prijatelj.. in znaš ceniti prijateljstvo..
... lahko sta srečna da sta se našla in sta postala takšna prijatelja.. takšna prijateljstva so zeloo redka... ampak... vseeno...
..Smeško... čestitam, da ti gre tako dobro.. le tako naprej:):)

 
Ob 22. julij 2008 ob 17:55, Blogger Saša Lendero pravi ...

Bravo in juhej za Dejkota in Smeška!!!

Cmok

S.

 
Ob 22. julij 2008 ob 20:08, Blogger **SL**Anika pravi ...

Ja Dejko iz tvojih blogov se da razbrati in si prav v živo predstavljati in začutiti, kako vajino prijateljstvo iz dneva v dan pridobiva na vrednosti in vrednotah iskrenega prijateljstva. Smeško pa kot, da bi sedaj res na novo zadihal in zaživel, ko je v Lj. Jeeeeeeeeee1

Prav obema vse naj, naj!

Lp

Anika

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov