petek, 29. avgust 2008

1. nastop je minil...


.. ravno pred nekaj minutami sem se vrnila iz Raven na Koroškem, kjer je imela Saška nastop.. pa ne bom pisala, da je bilo super.. ker tako že sami veste, da je bilo:D:D...
... dobila sem celo prostor v 3. vrsti:D:D
.. Dejkotu sem obljubila, da bom se potrudila in malo fotografirala.. ampak.. fotografije niso tako dobre, kot bi pričakovala še sama, ker jih je bilo praktično nemogoče posnet:D:D
.. obljubim pa vam, da bodo iz nastopa na Prevaljah 7. septembra posnete z digitalnem fotoaparatu in vsaj 100X boljše:D:D
... Saška je skakala, pela in predvsem upam, da se je imela lepo:D:D
.. Vsaj mi smo se imeli... ves Fan club z Raven in Prevalj je bil z njo:D:D
nastop je minil... nenormalno hitro:D:D
.. še hitreje, kot te počitnice, ki se bodo končale v ponedeljek:D:D
iskreno.. želela sem si iti Saški po nastopu, se z njo fotografirati, ter objaviti fotografijo.. ampak... gneča je bila nenormalna.. Saška ni imela izhoda:):)
.. zato sem se odločila, da bom k njej pristopila na Prevaljah.. takrat pa dobite fotografijo.. mene s Saško:):):)
... jaz že komaj čakam, da jo zopet vidim:D:D
... tako.. nekaj utrinkov.. pa mi je vseeno uspelo ujeti...
.. fotografije niso ravno odlične.. je pa na njih Saška.. že to je nekaj:D:D
lepo se imejte.. se slišimo kmalu..:D:D
.... in mimogrede...
Saška.... tvoja obleka je bila čudovita..
.. kar ne morem se je nagledat:D:D

Št. komentarjev: 2:

Ob 1. september 2008 ob 20:18, Blogger Saša Lendero pravi ...

Hvala Moyči!!!!

Cmok
S.

 
Ob 9. september 2008 ob 17:41, Blogger Unknown pravi ...

HEJ!!

Si imela prav, veš. Saškin nastop v Prevaljah je prestavljen, in sicer na jutri- torej na 10.9. ob 20:15. Upam, da dobimo kaj fotk.

Pa pa DeJkO D.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov