nedelja, 17. avgust 2008

Zakaj ne pomagamo..če lahko?!





Tale blog bi namenila ljudem po svetu, ki sami ne morejo povedati to, kar bom jaz sedaj vam. Pravzaprav..
.. ne bom veliko pisala.. pustila bom, da zgodbo razberete iz fotografij.
.. kot "uvodno besedo" pa bi povedala, da..
Ljudje imamo tukaj raj.. imamo vse kar želimo.
Streho na glavo, hrano,..
.. ampak tega preprosto ne znamo ceniti. Ne zavedamo se pomena tega.
Morda pa imajo le prav tisti, ki pravijo.. KOLIKO NAM NEKAJ POMENI SE ZAVEMO ŠELE, KO TO IZGUBIMO. Včeraj sem gledala film Preko vseh meja na Pop tv-ju in moram priznati, da so mi pritekle solze in sem se šele takrat zavedala, da imam vse in še več.
Upam, da bom kdaj uspela uresničiti svoje cilje in sanje.. postati zdravnica in oditi v Etiopijo ter pomagati tistim ljudem. Morda je to delovalo malo "politično".. ampak.. to so moje sanje..
sedaj pa, da ne bom na dolgo in široko govorila o tem.. poglejte raje fotografije.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov